تست کور رنگی

کور رنگی داری یا نه؟؟؟

شاید باورتان نشود ولی از هر ۱۰ نفر، ۱ نفر دارای کور رنگی سبز-قرمز می باشد. برای فهمیدن اینکه آیا شما هم دارای چنین مشکلی هستید یا خیر، سعی کنید اعداد نوشته شده در دایره های زیر را بخوانید. در بر خی از این دایره ها هم چیزی نوشته نشده است!

             

            

        

 

 

این هم نتایج. در تمامی دایره ها عددی نوشته شده است که افراد دارای دید سالم آنرا می بینند.

 

Normal Color Vision

افراد دارای دید سالم

Red-Green Color Blind

افراد دارای کور رنگی

 Left

چپ

Right

راست

 Left

چپ

Right

راست

Top

بالا

2529Top

بالا

25Spots

نقطه

Middle

وسط

4556Middle

وسط

Spots

نقطه

56
Bottom

پایین

68Bottom

پایین

Spots

نقطه

Spots

نقطه

 

 

 خوب حالا بگید که تو این دایره پایینیه چه عددی نوشته شده ؟

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
افراد دارای دید سالم عدد 5 رو می بینند در حالی افراد دارای کوررنگی سبز-قرمز عدد 2 را می بینند

 

نظرات 8 + ارسال نظر
mohammad reza شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

خیلی خوب است اولین بار بود دیدم ولی یک مشکل داره اینم اینه که این نوشته ای که مال اخرس است بیارینش پایین تر

پوریا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ق.ظ

خدا رو شکر کور رنگی ندارم یادت نره به وب منم سر بزن تو اون یکی نظراتم وبمو گذاشتم

لیلا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ

عالی بود

من شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

مرسی
خیلی دوس داشتم به عنوان دوستت باشم...
ولی هیچ وقت نشد
الانم میدونم تو دیگه ممکنه نیای اینجا ولی بازم واست کامنت میزارم.
من سه ساله که میشناسمت...
ولی فکر نکنم تو منو بشناسی
من دایره اخری رو 8 دیدم :))))
موفق باشی

خب معرفی کن تا منم بشناسمت؟

من چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

من با اقا سینا بودم ها!!
اخه اگه معرفی کنم فک نکنم منو بشناسی

منم سینام.عیب نداره معرفی کن؟

من چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

یعنی الان تو سینایی؟؟؟

من سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

نمیتونم...

بهار جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

اگه اخری رو 8 ببینیم چمونه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد