طالع بینی ازدواج ماه دی

مرد متولد دی، نماد : جدی

خدای من ! او کسی است که می داند کجا میرود مستقیم رو به جلو!
مردان متولد این برج تلاش می کنند تا پیشرفت کنند . سیاره آنها کیوان است ، کیوان فرمانروایی جدی است و توسط حلقه هایی احاطه شده. پس متولد این برج با حلقه های خودش محدود شده است. آنها دقیقاً می دانند چه کاری را می توانند انجام دهند و آن را به خوبی انجام می دهد، نه کمتر و نه بیشتر . این مردان محدودیتهای خود را شناخته و آنها را رعایت می کنند که گاهی به موفقیتی عظیم می انجامد . در مواقعی دیگر نگرانی ها از اوآدمی خشک مغز می سازند و او قدم از قدم بر نمی دارد و خطر نمی کند و با قوانین دستورات خود را محدود می کند .
این مردان و پول مثل قفل و کلید باهم جورند.
متولد این برج تحت تأثیر نشانه خود دقیقاً محافظه کار هستند و همیشه خوش نامی دارند . آنها نگران عقاید مردم هستتندو سعی می کنند در هر کاری اصول و مقررات جاری را رعایت کنند . فکر نکنید آدمهای کسالت آوری هستند ، نه واقعاً این طور نیست. آنها به پدر اهمیت زادی می دهند و فکر می کنند سایه پدر همچون روح همیشه بر بالای سر آنها پرواز می کند,(هملت را به خاطر می آورید.) شکایت عمده آنها احساس گناهی است که زجرشان می دهد ، مرد متولد این برج حتماً اگر پایش را جای پای پدر بگذارد باز هم از غصه اینکه وظیفه اش را در مقابل پدر به خوبی انجام نداد ، او را غذاب می دهد. اگر این نگرانی ها ریشه دار باشند اعتماد به نفس او را تضعیف کرده و خرد می شود. اما اگر همین حس مسئولیت پذیری را در راه درست به کار برد، قوی و قویتر می شود . آن وقت آسمان آخرین مرز محدودیت اوست. به دلیل احساساتی که نسبت به پدرش دارد. خودش نیز پدری فعال و سخت گیر خواهد بود. وقتی احساس شادمانی کند، بچه ها را دو چندان شاد می کند و در مواقع دیگر پدری بسیار عاقل است . وقتی بچه ها تکالیفشان را انجام می دهند مصمم و قاطع بالای سر آنهاست و آنها را کنترل می کند وقتی پدر بزگ شود، هر چند می گوید شصت ساله است ولی مثل شانزده ساله ها رفتار می کند.
مرد متولد برج دی گاه معتاد به کار است. ولی بهتر است قبل از آنکه شما او را با سامسونت ، کامپیوتر و ماشین حسابش تنها بگذارید، تمرین کند با آنها به گردش بروید و نشان دهید چقدر به آنها اهمیت می دهید.
مرد و زن متولد این برج بسیار دلچسب یا ترش رو، شیک و چشم و گوش باز یا ژولیده پولیده و بدبو باشد. برخی از آنها وقتی راه می روند مثل سطل زباله ای هستند که روی دوپا راه می رود ، برخی از این مردان از حمام کردن اکراه دارند و فکر می کنند اگر در رگبار گیر بیافتد، تایک هفته حمام نمی خواهند ! پیش از انکه بازو به بازوی او قدم بزنید یا برای بینی تان گیره لباس تهیه کنید باید بدانید که همه آنها اینطور نیستند ! بعضی بسیار تمیز و مرتب هستند و بوی خوش ( ونه عطری مزخرف ) از خود در هوا می پیچد.
چه تمیز چه کثیف مردان متولد این برج معمولاً لاغر و تیره و اغلب کوتاه هستندو کوتاهی قد را با بزرگی شخصیت جبران می کنند. سن آنها در جوانی بیشتر به نظر میرسد . اگر 15 ساله باشند سی ساله به نظر می رسند ، اما وقتی به سی سالگی میرسند در جا می زنند. و به آرامی پیر می شود
.

زن متولد دی، نماد : جدی

عجب زن قدرتمندی ! از آنجا که زن متولد برج دی آکنده از اقداری حیرت آورست و دیگران را به چند بار فکر وادار می کند، برخی فکر می کنند که اوزنی مرد نماست ، اما نیست.
جالب است بدانید دختران متولد دی اغلب با مردانی شل و ول و گاه ترسو پیوند زناشویی می بندند و به این ترتیب رئیس نان آور خانه می شوند. آنها احساس پدری هم می کنند. البته همه آنها با آدمهای ترسو ازدواج نمی کنند. اگر یک روز در فروشگاه زنی را دیدید که تند تند راه می رود و شوهرش در حالیکه ساک خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید. برخی از این دختران با مردانی ازدواج می کنند که پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می کنند ، آنها از ته دل به شوهر خود افتخار می کنند، برای اثبات ادعای مادر ستاره شناسی ، پیشنهاد می کنم دفعه بعد که سری به بانک زدید، دورو برتان را خوب نگاه کنید پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید . نه نه نه اشتباه نکنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است. زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی 30 سال فکر می کنند . آنها شوهری می خواهند که برایشان پدری کند .
اما مادری دلباخته بچه هاست و می خواهد آنها را در زندگی راهنمایی کند، خطرات را گوشزد کند و برای عبور از موانع به آنها کمک کند. گاهی فضول است و بیش از اندازه در کار بچه ها دخالت می کند و می خواهد بچه ها به خواسته هایی که خودش داشته و نرسیده ، برسند. او بسیار دلسوز است و کمک بزرگی برای بچه هاست و هر وقت که لازم باشد آنها را هل می دهد.
او نمک زمین است، او مادری معرکه است زنی با محبت قاطع، منضبط، تابع مقررات و است. او مامان ? بایدها? ست . گاهی آنقدر جدی می شود که درگیری به وجود می آورد، بویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند. سر بچه ها داد می زند:? آن شکلی بیرون نرو ، مردم چه فکری می کنند.? چون زن است احساساتی تر از همتای مردش است. اما هیچ وقت او را مثل آبگرمکن در حال جوشیدن نمی بینید.
او مصمم است که شغلی برای خود دست و پا کند و در آمدی هرچند اندک داشته باشد. اغلب این دختران در زندگی باید هدفی داشته باشند و در پی رسیدن به آن تلاش کنند .
دختر متولد برج دی هیچ چیز را راحت به دست نمی آورد. او برای رسیدن به خواسته هایش باید صرفه جویی کند و مثل یک درویش زندگی کند . اگر آدم مثبتی باشد، گرفتاری و رنجها را به حساب تجربه می گذارد و سعی دارد تا از اشتباهات و بدبختی ها درس عبرت بگیرد. اما امان از وقتی که حس شوخ طبعی اش گل کند.
او دختری با سلیقه و شیک است. ( به سر و وضعش نگاه نکنید) قیافه مهربان او دیدنی است . برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخکوب می کنند .
بهتر از این چه می خواهید ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://maryamta.blogfa.com

وب خیلی جالبی داری خیلی خوشم اومد چون خودم متولد ماه دی هستم راست گفتی دختر ماه دی نمک روی زمینه.

مرمر پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:34 ب.ظ

خیلی باحال بود. منم دی ماهیم همش درست بود. مردای دی بهترین مردای دنیان اینو جدی میگم.

میناز پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

خدایی دیگه بهتر از این چی می خواهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد