طالع بینی ازدواج ماه خرداد

مرد متولد خرداد، نماد : جوزا

به به ! از دست او حتماً سرسام می گیرید !
مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند . دوست شما باشد یا عاشق شما ، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینکه خودش هم به خوبی می داند! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می کند تا به پروانه‏ای زیبا تبدیل شوید ، اما وقتی به خواسته اش رسید ، به این نتیجه میرسد که دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است که آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یک سراب دیده اید . پس اگر می‏خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده کنید . بهترین راه برای جذب او بی توجهی است . اگر در میهمانی ها تظاهر کنید که او را ندیده اید، خواهید دید که چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به هر چیزی که در اطرافش باشد توجه می کند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشکلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می کند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشکل عمده تر اینکه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد کرد . او می ترسد نکند توانایی های سرنوشت ساز او ( جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان کند و ندرتاً شکست می خورد. واقعیت این است که او روحیه ای ماجرا جو دارد . حتی وقتی ازدواج می کند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن کرد و گفت که به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نکنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.
مرد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و ابا آنها کپ بزند.
کمی دقت کنید شاید مردی متولد خرداد که ازدواج کرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هرجامیرود به زنها می گوید که عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است . بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد . از آنجا که به ژست اهمیت می دهد ، اگر تاجر باشد ، حتماً دسته چکهای زیادی ( برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر کارش پر از تلفنهای بی سیم شیک و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می کند . دفتر کار او پر از لوازم اداری متنوع است . البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد .
جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد ، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است . تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت کند ، پدر خانواده نگران و عصبی است . اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می کند شادی پدر هم شروع میشود. او عاشق بازی کردن با بچه هاست و علت اینکه بچه ها هم عاشق او هستند این است که او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می کند . بطور کلی فرق نمی کند که از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او کودکی بیش نیست .
 

زن متولد خرداد، نماد : جوزا

زن متولد خرداد معتقد است ماهی برای مغز مفید است اگر می خواهید او را شیفته خود کنید یک بشقاب ماهی را تا ته بخورید!
او پول زیادی بابت هزینه پستی می پردازد و همیشه هم به تنهایی به پستخانه می رود . اگر شما دوست او هستید از دریافت یک خروار کارت پستال و یادداشتهای کوچک او خوشحال خواهید شد چون او دایماً با شما در تماس است . دفترچه یادداشت او پر از قرار ملاقات ، برنامه و وظایف اوست و اگر می خواهید او را ببنید، حتماً دو هفته قبل وقت ملاقات بگیرید . او عاشق دیدن نمایشهای جدید ، آخرین فیلمها و خواندن جدیدترین کتابهاست و کسی است که با رضایت کامل با شما به گردش های هنری ، علمی ، تفریحی یا ورزشی می آید .
بعضی از مردم می گویند که زن متولد خرداد معمولاً شایعات خوبی برای گفتن دارد و می شود اعتراف کرد که خبرهای بی مزه و یا چرت و پرت نمی گوید . خبرهای او بسیار وسوسه انگیز و داغ و مربوط به مسائل روز است . توصیه می کنم هیچ رازی را به او نگویید ، چون مطمئناً کمی دور خودش می چرخد ، چای دم می کند و برای پخش خبر جدید به یکی از دوستان تلفن می کند .
زن متولد برج خرداد دوست دارد بلوز و شلوار راحتی بپوشد . او قلباً‌ فمینیست است و عقیده دارد که زنان از هر نظر با مردان مساوی هستند و او نیازی ندارد که زنانگی خود را با زلم زیمبو و یا لباسهای چین واچین ثابت کند بلکه می خواهد او را فقط به خاطر خود و افکارش دوست بدارید بنابراین خود او نیز به ذهن شما بیش از ظاهرتان علاقمند است .
بیشتر زنان متولد خرداد بسیار سرشناس هستند . اگرچه برخی می گویند آنها آدمهایی سطحی هستند ، اما در واقع اینطور نیست. او بر خلاف این آنها خود را به سرعت با محیط وفق می دهند. آنها همانطور که در بحثها در مورد موضوعات اصلی و شاخه های فرعی صحبت می کنند ( چون آنها عاشق بحث و مذاکره هستند ) به راحتی هم می توانند موضوع را عوض کنند. دوستان یک زن خرداد توصیفهای مختلفی از او دارند. گاهی معتقدند او شبیه آفتاب پرست است و تحت تأثیر محیط و افراد مختلف رنگ عوض می کند. اما بطور کلی بهترین ویژگی او این است که حتی اگر سعی کنید به هیچ وجه به ذهن او راه نخواهید یافت. فقط می دانید که هفت روز هفته هر روز بیست و چهار ساعت کار می کند . اگر زندگی یا حتی اتاق خود را با او تقسیم کردید مطمئن باشید شادی او در تمام ساعات شبانه روز شما را مات و متحیر می کند .
فکر نمی کنم که زن متولد این برج مادر خیلی خوبی باشد ، او هم مثل همتای مردش بچه ها را وقتی دوست دارد که بزرگ می شوند و زبان باز می کنند و به جای اینکه خودش بچه دار شود و یکی دو سال خود را به زحمت بیاندازد و هر سه ساعت یک بار بچه را تر و خشک کند و در تختخواب بگذارد ، ترجیح می دهد کودکی را به خانه بیاورد و به فرزندی بپذیرد!
رفتار او اصلاً مثل مادرها نیست. اگر برای بچه ها آشپزی کند ، لطف زیادی در حق آنها کرده و بچه ها باید خیلی هم خوشحال باشند . او بیش از تغذیه جسم، به تغذیه مغز آنها اهمیت می دهد و بچه ها را به سوی آموختن سوق می دهد و برای آنها داستان می خواند و آنها را تشویق می کند که عاقلانه فکر کنند . اگر بچه ها بخواهند مادر آنها را در آغوش خود بگیرد ، احتمالاً دلسرد و ناامید می شوند ، اما اگر بخواهند آنها را نصیحت کند ، حتماً به آنها کمک خواهد کرد .

نظرات 3 + ارسال نظر
م دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.nafasemadar.persianblog.ir

من متولد خردادم.اما هیچ کدم از این حرفا در مورد من صدق نمیکرد.من حتی از ماهی بدم میاد.من عاشق بغل کردن بچه ام هستم. من فقط آفتاب پرست بودن زن خرداد و پیچیده بودنشو در مورد خودم قبول دارم.هرچند اینها همه حرفه و آدما هر کدوم یه معرفت جدا میخوان اما این طالع بینی با تمام طالع بینی هایی که من در مورد ماههای تولد خونده بودم فرق میکرد.مطالعات من خیلی نزدیکتر به شخصیت افراد مینمود.بازم از وب سرگرم کننده ات متشکرم رو هم رفته خوب بود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ

dar moede man sadeg bood.fagat ashege bagal kardane bachehamam

الهه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

من که از متولدین خرداد بدم میاد چون خیلی خودخواه هستند و هر کسی که به میل انها کار نکند یا حرف نزند بدترین ادم میشمارند و فقط خودشان را خوب میبینند من خودم مرداد ماهی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد