متولدین سال اسب

اسب همیشه خود را آراسته و ستودنی می نماید . جاذبه جنسی او خیره کننده است و می داند چگونه لباس بپوشد. او به مکان های عمومی مانند: کنسرت، تئاتر، گردهمائی ها، مسابقات ورزشی ومهمانی ها علاقه خاصی دارد. وی اغلب خوش اندام و ورزشکار است.

اسب بسیار خوش برخورد ، خوش صحبت، با نشاط، دلسوز،‌شوخ، سرگرم کننده و در همه حال محبوب و دوست داشتنی است.

روحیه اسب با فعالیت های سیاسی بسیار سازگار است و این گونه کارها او را خشنود می کند و به او امکان رشد می دهد. اسب با شگردی خاص ، دیگران را زیر سلطه خود در می آورد و فرمان بردار خود می کند.

اسب بسیار حاضر جواب است و پیش از آن که لب به سخن بگشایید بحث وگفت و گویی ـــ چه در آن سر رشته داشته باشد یا نه ـــ وارد شود و بر دیگران پیشی بگیرد.

اسب در کارهای عملی هم به اندازه کارهای فکری ، توانمند،‌ خلاق و ماهر است. اما در حقیقت ، او بیشترزرنگ است تا با هوش و خودش نیز این را می داند؛ به همین دلیل، برخلاف ظاهری آرام و مطمئن ، اعتماد به نفس ندارد و موجودی ضعیف است.

اسب بی تاب ، تند خو، نازک دل و پرشور و حرارت است؛ از این رو گاه از نفوذ کلام خود برای سیطره بر دیگران استفاده می کند. کسانی که یک بار از خشم و غضب اسب آسیب دیده باشند، دیگر هرگز نسبت به او خوش بین نخواهد بود و همیشه از او می هراسد و برای پیروزی در زندگی باید خود را کنترل کند.

اسب موجودی خود خواه است و هر کس که در راه رسیدن او به اهدافش مانع ایجاد کند ، لگد کوب می کند. افزون بر این،‌تا اندازه ای متکبر و خودپسند است و به مشکلات و ناراحتی های دیگران اهمیت نمی دهد وتنها به امور مربوط به خودش می پردازد؛ با این حال ، در صورت لزوم ، با شجاعت تمام در امور دیگران دخالت و وساطت می کند. اسب مستقل ، سر کش و خود سر است. او همیشه راه خود را می رود و نصایح دیگران را قبول نمی کند. اسب خیلی زود آغوش خانواده را ترک می کند تا زندگی اش را بسازد . او این کار را با میل و رغبت انجام می دهد ، زیرا زندگی مستقل و مطابق میل و سلیقه شخصی را بر هر چیز دیگر ترجیح می دهد.

وقتی اسب به میل خود خانه و خانواده ای درست می کند،‌سر پرستی آن را به عهده می گیرد و به خانواده خود عشق می ورزد. اسب در زیدگی خانوادگی سالار وارباب است و کار ، مشکلات ، تندرستی و حتی اتوی لباسهایش بر عهده دیگران است که البته این برخورد و نگرش اسب چندان هم دور از انصاف نیست؛ زیرا در حقیقت ، حضور او ضامن بقای خانواده است و اگر زمانی به هر علت خانه و خانواده را ترک گوید،‌همه چیز مانند خانه ای پوشالی در هم می ریزد.

لذا ،‌با این موجود خودخواه ، فقط برای خود و موفقیت های شخصی اش کار می کند؛ اما بی شک همیشه بازده کاری اش فوق العاده عالی است و برای دیگران مفید است.

اسب زحمتکش است و در امور مالی دیدی کار شناسانه داشته و ماهرانه عمل می کند. اما متاسفانه از آن جا که دارای روحیه متغیری است ، ممکن است توجه خود را به امور دلخواهش از دست بدهد؛ این امور می تواند عاشقانه ، مربوط به کار و یا هر مورد دیگری باشد و تفاوتی ندارد . اما نگران نباسید، او دوباره با همان میزان موفقیت خواهد رسید.مشروط بر آن که انجام کار مورد نظر نیاز به گوشه گیری ، تفکر و عمق نداشته است و نیاز به بودن در میان دیگران دارد تا او را تایید و ستایش کنند.

اسب در ارتباط با جنس مخالف ، موجودی ضعیف است. او به خاطر عشق از همه چیز می گذرد و آنچنان مجذوب عشق می شود که همه چیز را از یاد می برد؛ به همین دلیل ، با آن همه استعداد های مثبتش ، زندگی اش رضایت بخش نیست و راضی اش نمی کند. اما اگر او بتواند بر این ضعف خود غلبه کند و اهداف خواسته هایش بر خشم و هیجانش غلبه کند، زنرگی شاد و موفقی خواهد داشت.

اسب و بز می توانند زندگی خوبی داشته باشند. این دو همدست، تا زمانی که خود خواهی اسب ، دمدمی مزاجی و هوسبازی های بز را مهارکند ، در کنار هم فراز و نشیب زندگی را می پیمایند. البته هیچ یک نیز علت دوام این ارتباط را نمی دانند. چه بهتر !

به دلایلی کاملا متفاوت ، اسب می تواند با سگ یا ببر زندگی مسالمت آمیزی داشته باشد . این دو ، سخت در گیر امور درونی وروحی خود خستند و توجهی به تزلزل احساسات اسب ندارند. تا زمانی که آنان دلواپسی احوالات شخصی خود خستند اسب نیز می تواند زندگی خود را دنبال کرده و پیش برود.

هرگز و هرگز اسب نباید با موش ازدواج کند ، به ویژه که زن متولد سال اسب آتش باشد. هر نوع رابطه ای بین این دو موجود عاشق پیشه و بوالهوس ، به فاجعه می انجامد.

در دوران کودکی و جوانی اسب ، پر فراز و نشیب است . او در جوانی خانه و خانواده اش را ترک می کند که همین امر باعث دل شکستگی و افسردگی اسب می شود. زندگی عشقی او نیز هرگز بی دردسر و راحت نیست؛ اما دوران پیری آرامی خواهد داشت.

نماد اسب آتش - که هر شصت سال یک بار تکرار می شود - ( سالهای 1285، 1344، 1404 و ... ) برای خود اسب و خانواده اش شگون ندارد، زیرا در این سال ها خصوصیات مثبت و سودمند وجود اسب تبدیل به ویژگی های زیان آور و شرارت آمیز می شود و خانواده او در معرض یماری های خطرناک، تصادف و بد اقبالی قرار می گیرند.

مردان و زنانی که در سال اسب آتش متولد شوند، از نظر شخصیتی همان خصلت های متولدان سال اسب را دارند اما صفات خوب و بدشان شدیدتر است. آنان بسیار کوشاتر، زیرک تر، مستقل تر، خوش ذوق تر و با استعدادتر و بیش از دیگران خودخواه هستند. روحیه پر شر و شور و خود پسندی دیوانه وار اسب، روابط عشقی او را به سوی زیاده روی های زیان بار سوق می دهد.

بعضی بر این باورند که متولدان سال اسب آتش، بر افراد خانواده خود نفوذ عجیبی دارند؛ اما باور عموم این است که اسب های آتشین برای خانه ای که درآن متولد شده اند و نیز برای خانوده ای که خود تشکیل خواهند داد، مشکل سازند.

شایان ذکر است که متولدان سال اسب آتش به شغل های متنوع تر،‌ جالب تر و استثنایی تر از متولدان سال اسب عادی می پردازند و احتمال این که به خوشنامی یا بدنامی، شهره شوند، بیشتر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد