سال موش

 

        ســــــال مــــــــوش

این سال ،سال صرفه جوئیست چون سال بی برکتی را در پیش دارید . یکسال مناسب برای تنبلها واهل قرض . امسال به ظاهر سال خوبیست برای سرمایه گذاری اما به هر حال احتیاط کنید که بعد مجبور به وام گرفتن نشوید . از نظر سیاسی بواسطه کثرت رقم معترضین سال جالبی خواهد بود. امسال برای اهل ادب ونویسندگان سال بسیار خوبی است. بچه هائی که در این سال به بدنیا می آیند اگر در تابستان متولد شوند خوش اقبالتر خواهند بود  . حال ببینیم که امسال برای متولدین سالهای مختلف چینی چه پیامدهائی را به دنبال خواهد داشت.

برای موش : موشها امسال تحت حمایت طبیعت قرار دارن . چه در عشق وچه در کار با موفقیت روبرو خواهید شد. اگر مشغول نوشتن داستانی باشید مسلماً تا قبل از پایان سا ل ناشری برای آن پیدا خواهید کرد..

برای گاو : شما باید از فرصتهای خوب این سال استفاده کرده مبلغی پول برای احتیاط کنا بگذلرید این سال از همه جهات برای شما سال خوبی است.

برای ببر : بهترین کار برای شما این است که از فرصت استفاده کرده وبرنامه ای برای آینده تنظیم کنید . امسال هیچ موفقیت قابل توجهی برای شما وجود ندارد . هرچقدر هم که علاقه مند به انجام کاری باشید موفق نخواهید شد. پس در انجام کلیه امور جوانب احتیاط را به طور کامل در نظر بگیرید.

برای گربه : در کار محتاط باشید وچندان به دوستان اعتماد نکنید . امسال سالی است که ممکن است حسابی به دردسر بیفتید.

برای اژدها : یک سال خوب . بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در پیش روی شماست . همچنین امکان ماجراجوئیهای عشقی در کنار یک موش جذاب را خواهید داشت.

برای مار : امسال برای مارها تا حدودی هیجان انگیز است. اما بهر حال هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت که قادر به حل آن نباشید. شما به طرز غریبی در هر موقعیتی هوشیار خواهید بود.

برای اسب : یکسال بد . کاملاً مواظب باشید موشها از هر فرصتی برای آزار شما استفاده خواهند کرد.

برای بز : بهتر است در گوشه ای آرام بگیرید ومراقب اوضاع مال دیگران باشید چون امسال از نظر مالی هیچ موفقیتی در انتظار شما نیست .

برای میمون : یکسال عالی برای میمونها . بهر کاری که دست بزنید با موفقیت روبرو خواهید شد .... مسلماً خوشبخت ترین میمون روی زمین خواهید بود اگر که موشی به دام عشق شما افتد !

برای خروس : کاملا ً مواظب سرمایه گذاریهایتان  باشید . این خطر برای شما وجود دارد که با یکدست دو هندوانه بلند کنید و ....

برای سگ : سرمایه گاریهای شما به هیچ وجه برایتان جالب نیست چون انتظار سود بیشتری دارید حوصله تان بکلی سر خواهد رفت . توقع خود را کمی پائین بیاورید.

برای خوک : امسال برای شما بهترین فرصت برای سرمایه گذاریهای سودآور است . خیلی امکان دارد عاشق بشوید . به هر حال برا ی شما سال بسیار پر سودیست.

 

 

 

خواهشن نظر یادتون نره!!

نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییی
خووووووووووووووووووووووووووووووووب بوووووووووووووووود بوس براخودت

سحر شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

خلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییی
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بود.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد