طالع بینی ازدواج ماه آذر

مرد متولد آذر، نماد : قوس

اگر می خواهید مردی خوش لباس . خوش گذران از هفت دولت آزاد که همیشه بلیطش برنده می شود را بشناسید ، او کسی جز متولد برج اذر نیست . اگر خواستید سراغ او را بگیرد کافی است سری به محلاتی بزنید که نتایج بخت آزمایی را اعلام می کنند حتماً‌ نامش را جز برندگان خواهید خواند. او مردی خانگی نیست و دست کم تا وقتی آماده نباشد قید وبند و تعهد را نمی پذیرد و از آن دوری می کند . چون برای تنفس به فضای باز نیاز دارد .
هر جا هم که بشود اطراق می کند. من کسی را می شناسم که بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ، با پای پیاده دور دنیا سفر کرد ، ازدواج کرد ، همسرش را طلاق داد، برای زندگی به آمریکا بعد هم به کانادا رفت و تا ده سال بعد برنگشت ! این مردها هیچ تمایلی ندارند که بشنوند زمین گرد است یا اقیانوس اطلس به علت یخبندان مسدود است، آنها مانع نمی شوند و باید هر چیز را خودشان بفهمند .
بسیاری از مردان متولد برج آذر مجرد هستند و احساس می کنند از هفت دولت آزاداند، خودمان را گول نزنیم آنها دوست دارند گل سر سبد باشند و می خواهند بفهمند دردنیا چه خبر است تا جایی که ممکن است به تنوع نیاز دارند ، اگر شمازنی حسود هستید اصلاً زوج مناسبی برای او محبوب نمی شود. اگر شریک شما کمانگیر است باید بدانید شاید او روزی از خواب بیدار شود و برود و تا یک ماه پیدایش نشود اما اگر در برخورد اول خواسته باشید او را به صندلی زنجیر کنید و تمام درها و پنجره ها را برای جلوگیری از فرارش او چفت و بست بزنید، ممکن است هیچ وقت پیدایش نشود .
اگر می خواهید به شما توجه کند ، باید وانمود کنید به او توجهی ندارید . این مسئله در مورد کلیه متولدین برجهای آتش صادق است . یادتان باشد او شکارچی منطقه البروج است و در چذب دختران استادی قدیمی است . طوری رفتار کنید که شما را با هوش و علاقمند به یادگیری بداند و با او نرد عشق ببازید. از آنجا که گاهی متولد برج آذر و شریک او در شروع آشنایی تعریف درستی از روابط خود ندارند . این رابطه سالهای سال از نقطه شروع فراتر نمی رود . اما وقتی ابعاد دیگری از وجود هم را کشف کنند، روابط وستانه شان رشد می کند .
مرد متولد برج آذر وقتی پدر می شود ، پدر خوبی نیست . اغلب به نوزاد علاقمند نیست. اماوقتی صدای بچه کوچولو را بشنود، عقیده اش تغییر می کند. به این ترتیب درنگهداری بچه اهل همدردی و همدلی نیست و همانطور که کارهای خودش را بدون شما انجام می دهد، شما ا در نگهداری بچه به راستی تنها می گذارد.
اما وقتی بچه ها بزرگ می شوند،اوضاع جور دیگری است او از آنها خوشش می اید. بچه ها هم می توانند با پدر گفتگوی درست و حسابی کنند و او هم می تواند بچه ها را به تفکر در مورد مفهوم زندگی و موضوعات جدی دیگر وادار کند. سیاره او مشتری است و مشتری باعث خوش خلقی اوشده ، او واقعاً اهل خوشمزگی است و وقتی حال و حوصله داشته باشد باعث می شود بچه ها شادمانه از ته دل بخندند .
متولدین این برج معمولاً بلند قد و سفید رو هستند و بسیاری از آنهاپیشانی بلندی دارند. یادتان باشد هیچ وقت به آنها نگویید که دارند تاس می شوند.

زن متولد آذر، نماد : قوس

عجب زن مهربانی است ! با ذهن خلاق و قیافه بی شیله پیله ای که دارد هیچ وقت عقب نمی ماند.
او دختر متجددی است و می خواهد او را به خاطر خودش و نه برای موهای بلند و بور یا چشمان آبی درشتش دوست بدارید . او معمولاً به اندازه پسر متولد این برج آزاد و بی قید نیست. اما گاهگاه می خواهد فرار کند و برود. به خاطر بسپارید که نباید وقتی شانزده سال دارد با او ازدواج کنید . قبل از آنکه دست به کار امر خیر شود باید برود و دنیا را ببیند . در غیر اینصورت بعدها دیسیپلین شما را نمی پذیرد و آشفتگی به بار می آورند. اگر خیلی زود ازدواج کرده والان احساس خفگی و سرکوب می کند بهتر است در کلاسهای شبانه و یا دانشگاه مکاتبه ای ثبت نام کند.
او دوشیزه ای باانگیزه های مادرانه نیست . اما تمام تلاشش را می کند تا فرزندانی باهوش تربیت کند. او به بچه ها احترام می گذارد و آنها را نوازش می کند . زن متولد آذر در تربیت فرزندانی مستقل، بی همتا است . او نه تنها مادری پیر و امل نخواهد بود بلکه بچه ها را تشویق می کند که خودشان باشند. او آنقدر صادق است که همیشه واقعیت را به بچه ها می گوید . مهمترین بخش پیشرفت فرزندانش ، هوش آنهاست . فرزندان او آنقدر تیز هوش هستند که از تک تک سلولها خاکستری مغزشان استفاده می کنند .
او فمینیست است و اگر بخواهید با او همیشه از چیزهای پیش پا افتاده صحبت کنید. شعله های خلق آتشی خود را نشان می دهد. به نظر خودش ، او زن است و حقوقی خاص خود دارد، زن متولد برج آذر از صحبت درباره عقایدش نمی ترسد و با تلاش کار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‏کند.
برای تحریک ذهنش باید تمرکز داشته باشد ، در غیر اینصورت دمغ و پکر می شود محدودیت برای کلیه متولدین این برج مضر است ، حتی اگر با آدمهای کم هوش ازدواج کند و آپارتمانی لوکس داشته باشد. اگر دختر متولد با کسی ازدواج کند که نتواند او را به همان ترتیبی که عادت داشته نگهداری کند بعید نیست با اولین کسی که از هوش کافی برخوردار است ، بپلکد.
فراموش نکنید همه متولدین این برج خانه به دوش هستند. در واقع خانه به دوش و خوشگذران هستند و ان دختر خواهان داشتن شریکی است که مثل خودش به سفر علاقمند باشد تا در فروب با هم به گردش بروند .
سیاره متولد این برج مشتری است و از آنجا که مشتری سیاره پرچانگی است . برخی از زنان متولد این برج خیلی بیشتر از آنکه بتوانند عمل کنند، قول می دهند . ماهها قبل وقتی از وضع مالی ام ناراضی بودم ، یک زن متولد این برج پیشنهاد کرد هر وقت به پول احتیاج داشتم، به من قرض خواهد داد وقتی به کف گیر به ته دیگ خورد سراغ او رفتم تا کمک بگیرم. او گفت : ? آه اگر دیروز گفته بودی ، داشتم، اما قبض گاز را پرداخت کردم و الان اصلاً پول ندارم.? دختر متولد برج آذر در صحبتهایش دایماً از افراد سرشناس نام می برد و شما را آماده می کند تا هرچه می گوید را باور کنید .
می گفت که دیشب در سالن سینما با هنرپیشه که او را به اسم کوچک هم صدا می زد، ملاقات کرده به نظر آمد حتی آنها با هم شام هم خورده اند ولی بعد شنیدم که اصلاً فلانی آشنایی هم نداده است. حرفهای او را زیاد باور نکنید تا به اشتباه نیفتید و نیمه شایسته و تیز هوش این آدمهای مهیج را ببینید.
 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

ما دو تا اذر ماهی هستیم طرفدار مردا وهرگز فمنیستی نیستیم!!

روشنک شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://narutopersian.blogfa.com

اوه اوه اینا همش دقیقا عینه رفتاره خودمه یا خدا
من خودمم بیشتر اوقات دروغ سره هم میکنم نمیخوام ولی حال میده ... ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد