فال ماه ها

فرودین ماه : برای پیشبرد اهدافتان بدون تردید به مشورت نیاز دارید . به ویژه اینکه یکی دو مشکل مالی کوچک در مسیر راه شما وجود دارد که بزودی برطرف خواهد شد . پنجشنبه خبر خوشی از راه دور به شما میرسد .

دد اردیبهشت ماه : سعی کنید به عقاید دیگران احترام بگذارید هر کس حق دارد نظر خود را ابراز نماید شما باید گذشت داشته باشید . از نظر عاطفی هفته پرشوری در پیش دارید . چهارشنبه خوبی در راه است .

دد خرداد ماه : حساسیت بیش از حد شما ، راه رسیدن به هدفهایتان را برایتان دشوار میکند . ار توقعتان بکاهید و با صبر و درایت مسائل را بررسی و حل کنید . یک نامه بسیار مهم از راه دور به شما خواهد رسید .

دد تیر ماه : ابرهای تیره به زودی از آسمان زندگی شما بیرون خواهد رفت و دوباره زندگی به شما لبخند خواهد زد . هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظارتان است . احتمال دارد اواخر هفته به سفر کوتاهی بروید .

دد مرداد ماه : عشق و دلدادگی خوبست امّا نه تا حدی که به شغل و آبروی شما لطمه بزند . باید یک برنامه منظم برای خودتان ترتیب بدهید تا مشکلات مالی و خانوادگی شما حل شود .

دد شهریور ماه : گاه به گاه دچار نوعی سردرگمی میشوید که به نفع شما نیست . خستگی ، علت اصلی بروز این دشواریها است ، یک استراحت کوتاه کمک بزرگی به شما خواهد بود . سه شنبه شیرینی در راه دارید .

دد مهر ماه : انجام تعهدات خود را به تعویق نیندازید و در کارها کوتاهی نکنید بگذارید دیگران هم از امکاناتی که در اختیار شما ست بهره ای ببرند . ممکن است برای حل یک مشکل بزرگ خانوادگی به داوری بنشینید . دوشنبه خوبی در راه دارید .

دد آبان ماه : در هفته آینده خبر خوشی خواهید شنید که موجب خوشحالی شما خواهد شد ممکن است به سفری دور و دراز بروید . با احتیاط در انجام کارهایتان عمل کنید تا موفق شوید . یکشنبه آرام و دلپذیری خواهید داشت .

دد آذر ماه : این طور بنظر می آید که در درگیرهای چند روز اخیر ، پیروزی با شما بوده است . برای بهره وری هر چه بیشتر از این موفقیت ، برنامه های مالی و خانوادگی خود را تنظیم کنید . جمعه دلنشینی در راه دارید .

دد اگر احساس میکنید که باید تغییری در زندگی تان بدهید ، تامل نکنید . فرصت خوبی است برای نشان دادن قابلیت و استواری شما . سه شنبه ای آرام و خوب در راه دارید ، مواظب سلامت خود باشید و به خانواده خود بیشتر توجه کنید .

دد بهمن ماه : از اظهار نظرهای خود هراسی نداشته باشید و آنچه را که می پندارید درست است ، بی پرده با دوست نزدیکتان در میان بگذارید او به شما کمک خواهد کرد . اواخر هفته به یک میهمانی بزرگ دعوت خواهید شد .

دد اسفند ماه : همه میدانند که دنبال این هستید تا تغییری در زندگی خود ایجاد کنید ولی بهتر است پیش از آغاز هر کاری ، اطراف و جوانب آن را بدقت بررسی کنید . یکشنبه ای خوشحال کننده در راه دارید .

نظرات 4 + ارسال نظر
Aria شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:55 ق.ظ http://shabeniloofari.blogsky.com

آبان
فقط آبان

sina khareh پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.chat1372.blogfa.com

behtarin mah azar

sara جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ

betarin mahe sal:ORDIBEHESHT

رضا چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ http://loty.blogfa.com

سلام یعنی تمام ادم هایی که تو اذر ماه به دنیا امدند جمعه خوبی دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد